چند اصل مهم برای پوشیدن کت و شلوار در مراسم رسمی و غیر رسمی

يکشنبه 22 مهر 1397
11:32
austin

کت و شلوار مردانه فقط مخصوص مراسم جدی و رسمی نیست. با کمی تنوع می‌توان آن را برای موقعیت‌های متفاوت و تاثیرگذاری مناسب مجهز کرد.

آماده برای اسکی

با رسیدن پاییز و موج هوای سرد وقت خرید پلیور و بلوز آستین بلند یا بیرون آوردنشان از گوشه کمد می‌رسد. اگر دلتان می‌خواهد با استفاده از کت و شلوار مردانه و لباس‌های گرم، تاثیر خوبی روی دیگران بگذارید و به نظرشان فرد موفق و باهوشی برسید، با یک مدل پلیور و بلوز یقه اسکی جدید و پوشیدن آن به همراه کت و شلوارتان را فراموش نکنید.

خرید اینترنتی کت و شلوار مردانه

ورزشکاری‌اش کنید

شجاعت و اراده ورزشکارها را تحسین می‌کنید؟ از تجربه‌های جدید خوش‌تان می‌آید؟ یک سویشرت با یقه زیپ‌دار یا یک پولوشرت مردانه سه دکمه را با کت و شلوار مردانه همراه و یک ست نیمه ورزشی خلق کنید. فقط یادتان باشد سویشرت و پولوشرت شما باید تک رنگ و ساده باشند. در نهایت یک جفت کتانی ترجیحا سفید را به این استایل اضافه کنید.

خوشتیپ در مهمانی

برای مهمانی‌های نیمه رسمی یک ترکیب ساده اما تاثیرگذار به وجود بیاورید. یک تی شرت مردانه ساده و تک رنگ را در کنار کت و شلوار مردانه‌تان قرار دهید و یک جفت کفش رسمی یا حتی کتانی ساده را اضافه کنید. می‌توانید با کت و شلوار مردانه مشکی، تی شرت سفید را همراه کنید و با طوسی، تی شرت مشکی بپوشید و یا ترکیب رنگ های دیگری را از چرخه رنگ ها پیدا کنید.

کت و شلوار مردانه و تی شرت

مشکی بر مشکی

پوشیدن یک ست یکسره مشکی، کار پر ریسکی است، اما نه وقتی بدانید باید چه نکاتی را رعایت کنید:

  • کت و شلوار شما باید یک تناژ مشکی داشته باشد و یکی روشن‌تر از دیگری نباشد.
  • بهتر است رنگ بلوز، پیراهن یا هر لباس دیگری که زیر کت و شلوار مردانه می‌پوشید، روشن‌تر یا تیره‌تر از رنگ کت و شلوار باشد.
  • استفاده از پیراهن‌های مشکی با طرح‌های سفید، نقره‌ای یا طوسی می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

[ بازدید : 140 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سبک زندگی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]